Tuesday, May 25, 2010

Macam xde harapan..hmm

Lulu the cat....hmmmm, sedih gak nk cite sbnrnye.

Skrg ni makin teruk dah, langsung xleh nk jalan... even bangun pon dah xblh! Sampai doc kate mcm xde harapan nk sembuh..

Memula tu mase me perasan dia nak panjat kerusi tempat biase dia landing, bedebukkk jatuh.. mcm nk nngs pon ade me mase tu.. skrg ni mkn pon dah tak lalu, sian sgt. Kalau tak dulu nmpk jek ddy terus berbunyi mintak nak suh letak mknn baru.. kalau nmpk me di tangkap nye kaki, adusss.. sakit gak sposen sbb kuku dia tajam..

Ddy kate tgk la petang ni ke antar klinik terminate dia.. me terus terdiam, mcm xsanggup jek.. tp ddy kate drpd dia terseksa.. xmkn x minum..

Hmmmm.. luluu!!! baru nak masuk setahun umo dia..

6 comments:

Mrs Jaja said...

sian lulu...depan umah mama pon jiran tu bela kucing nama kak lulu...hahahhaa...siap ada kak tu..

MummyAju said...

dah terminate,sedih la plak...

sayangsayangibu said...

alahai..sedihlah pulak baca,pastu bila baca komen ju bertambah tambah sodih... :(

Me, Mrs Taj said...

dah terminate??? owhh tidak!!!

MummyAju said...

bam² masih sebut² lulu..kalu naik bilik atas siap ckp 'bye bye lulu'..masa tu lg sedih,huhuu..

ina said...

ala sedihnya..huhuuuu..