Wednesday, January 20, 2010

Positif..

Hari ni sume status letak positif.. hehehe!!

Smlm gi tesco..

"Ddy, masuk la dulu ek.. sy nk gi farmasi jap, nak beli balm utk bam²".. dgn itu berjalan la aku seorg diri masuk ke dlm farmasi.. "kak, bg *tut tut* " sambil aku berjalan ke bahagian minyak² sume tu.. "berapa kak?" lantas akak farmasi mengcalculate 2 barang itu, " RM 16.85 dik" Not RM50 ku keluarkan dari dalam wallet ku, lantas ku berkata "Terima kasih" apabila balance di kembalikan kepada ku..

Pg td selepas ddy gi keje..

Aku pon menjalankan rencana tersebut.. setelah beberapa saat kelihatan 2 garisan, namun ku tggu sehingga 1 minit, kompom.. kompom 2 garisan!! Lalu senyuman terukir di muka ku, di dalam hati ku berkira² utk memberitahu ddy apabila dia balik keje nnti.. akan tetapi tangan ku tersangat la gatal, lantas handphone ku bergetar.. tertulis disitu - message delivered-..
Kemudian ddy mereply mms ku itu, yg berbunyi "tu yg lama ke?" dan segera aku menjawab "tak la, sy baru beli smlm".. Tidak lama selepas itu handphone ku berbunyi lg "balik kang kita gi klinik la"

Hmm.. aku pon xtau dia happy ke tak sbnrnye.. lam msg mane nmpk reaction dia, aku berharap dia gumbira sbnrnye..

Ape² pon, Alhamdulillah......

5 comments:

ZilaKE said...

yay!!!bam2 nk dpt adek baru...tahniah sis ;)

Liya said...

Tahniah sayang!!! nak jangkit gak...

yaya|azura said...

ada dua garisan. yayyyyyyy!!! congrats bam-bam. :)

Zura said...

tq tq..

MaMa NuRuL said...

huuuuuu...i like!!!!!!!!Alhamdulillah..rezeki rumah baru ek....