Thursday, August 27, 2009

weight loss

Ramadhan dah.. aku makin malas nk ngadap pc n update blog, ni baru 1st time update lam bulan pose nih.

n berat aku makin la menurun.. risau gak la sbb aku ada low blood pressure tp still maintain lagi la, xde la low sgt aku rase

nak kate xmakan, banyak je aku makan. berbuka aku makan kurma, buah, nasi, kuih, roti, corn flake, lemang, biskut, eskim, .. tp bukan la makan straight xbenti, maksud aku ada la gapnya kan.. but still berat xnaik. aku siap saje je baring lepas makan nak kasi gemuk skit.. tp naik nya tang perut jek, tang lain sume tulang!!!

nak kate stress.. hmmm, tah la. rindu sgt kat dorang.. lagipon 2 3 hari ni aku xleh tido.. skrg ni dah kul 1 lbh tp xngantuk pon. smlm kul 2am pon still xngantuk..

nak kate tak exercise, memang pon tak.. tapi kalu aku exercise takut makin xnaik la berat badan aku nih..

camne aku nak buat lagi???!!.. hmmm

4 comments:

Liya said...

sabo zura....mu wat dekk je...jgn asyik duk timbang aje berat tu...buat2 dok tahu je...pas raya baru timbang...ekekekeke

hadizam said...

biaselah zura....
yg kurus nak berisi...
yg berisi cam ida nih nak KURUSSS...heheee...cuba lagi..makanan yg berlemak...

Mrs Jaja said...

huhuhu...makan hati berulam jantung mmg la gitu jdnye...cube jgn mkn hati...u mkn daging ke...ayam ke....hahaha...

wei..puasa2 ni mana leh mls...kang lagi mlas u rasa...cube cergas2 sket...jgn dok melepet jek..

Dory said...

makan ayam panggang or ayam percik.. mmg A laa.. haha